להלן רשימה של חברות המוניות הנפוצות ביותר ברחובות ומחיריהן ולוחות הזמנים שלהן. רשות שדה התעופה ממליצה על שיעור של 1.5% לשעה עבור מוניות משדה התעופה וממנו, אך לא יותר מ -2% עבור מוניות פרטיות.

אם אתם נוסעים לשדה התעופה בן גוריון

עדיף לקחת מונית, מכיוון שהמחיר הכולל בדרך כלל זול יותר ונהג המונית המיועד יעזור לכם עם המזוודות שלכם וידאג שהנסיעה תהיה נעימה ושקטה וללא מתח. באזורים מרוחקים כמו פרובידנסיאלס, מחירי הנסיעה הם מעט גבוהים יותר, מכיוון שנהגי מוניות לעתים נדירות מוצאים נוסעים בנסיעות חוזרות. אם לא הזמנתם מראש, מונית Bluff City נראית כמו המונית האמינה ביותר לנמל התעופה בממפיס שעוזבת את שדה התעופה עם ההגעה.
לעוד פרטים אודות מונית מרחובות לשדה התעופה ניתן להעיף מבט ב- rehovot-taxi.org

אם קורה לך משהו, כמו תיק שאבד, אתה יכול לצערך ליצור קשר עם חברת המוניות.

אם יש לך שאלות לגבי שירות מוניות החג שלך

אתה יכול להתקשר למוקד שירות הלקוחות בטלפון 1-888-542-4357 לקבלת מידע נוסף או ליצור איתנו קשר ישירות. אנו ממליצים לשמור על מגוון שירותי מוניות מקומיים אם יש צורך בנסיעה כזו, אך אם אתה מעדיף להזמין מונית, ודא שאתה בוחר בחברה מהימנה ודירוג גבוה. אם אתה לוקח מונית לארנב בשיקגו או נמצא באזור בו ניתן להשיג מוניות, זה עשוי להיות שימושי לתאם תאריך איסוף. אנו ממליצים בחום להזמין עם חברה שעובדת ישירות מול חברות מוניות והסעות מקומיות מהימנות וכיום יש לה דירוג אמון כמעט מושלם כטייס אמון.

אם תבחרו במונית

המחירים זהים לכל המקומות האחרים בלוס אנג'לס. המחירים דומים למחירים שלעיל, אך כשתגיעו לשדה התעופה תמצאו ככל הנראה עמדות מוניות ממש מחוץ לטרמינל, ממש מחוץ לאזור תביעת המזוודות, ותוכלו לקחת את המונית מהיציעים האלה ליד תביעת המזוודות. אֵזוֹר. ברוכים הבאים למונית שדה התעופה נתב”ג, המבטיחה נסיעה בטוחה ואמינה לשדה התעופה הבינלאומי נתב”ג בניו יורק. אם אתה רוצה לקחת מונית לניו אורלינס, ניו ג'רזי או כל עיר אחרת בארה"ב, תמצא מוניות ישירות במסופים והמחירים שלך יהיו זהים לחלוטין, אם לא מעט גבוהים יותר מאלו שבאותם אזורים של נתב”ג. .

אם אתה לוקח מונית כל הדרך דרומה מרחובות

אתה יכול לצפות למחירים גבוהים משמעותית, אבל אם אתה לוקח את המונית מהקצה התחתון של הסקאלה, כנראה שתשלם את אותו המחיר כמו שתשלם עליו מונית לרחובות – סן ז'רמן – סור-רון או לכל עיר אחרת בצרפת.

זכור לשריין את המונית שלך מראש ולשלם את דמי ההזמנה ואת האיסוף בנוסף למחיר הנסיעה, אחרת תצטרך לשלם דמי הזמנה ו / או דמי איסוף בשדה התעופה.

אל תתנו לחשש להחמיץ את הטיסה שלכם לקלקל את חווית הנסיעה כולה

אלא הזמינו שירות מוניות שייקח אתכם לשדה התעופה בצורה הנוחה והבטוחה ביותר ויעזור לכם להישאר על המסלול. ישנן תשע חברות מוניות המורשות על ידי עירך להפעיל את שדה התעופה שלך והמחירים דומים לאלה המפורטים לעיל, כך שלא תהיה לך שום בעיה למצוא את המונית שלך. אם אתה לוקח מונית לשדה התעופה שלך, תמצא מגוון מוניות לבחירה. אתה יכול גם לשלם עבור העברת מונית החג שלך מראש, כך שלא תצטרך לשלם עלויות בלתי צפויות עבור העברות משדה התעופה.

תוכלו גם לארגן מחיר אחיד עבור היעד שלכם

אך עליכם להשתמש במחירים אלה כמדריך ולאשר את המחיר בעת ביצוע הזמנה בעמדת המונית או עליית מחיר לפני שאתם עולים למונית. מונית בדאונטאון לוס אנג'לס עולה כ -120 דולר, ותוכלו לשלם בין 35 ל -70 אירו עבור מונית בשדה תעופה בודד ברחובות, תלוי בשעה ביום ובכמות האנשים באזורכם.

אתה תמיד יכול לבקש מהמונית שלך את המחיר הממוצע בנקודת היציאה לפני שאתה לוקח נסיעה

אך תיירים עשויים להיות מופתעים אם הסכום הוא מכפלת תשלום עבור כל נוסע. מומלץ לנוסעים לאשר את מחיר הנסיעה הכולל כולל המזוודות שלהם לפני שהמונית יוצאת ולשלם את העמלות עבור עצמם.

אם אתה לוקח מונית לנתב”ג

התעריפים המחירים יכולים להתבסס על המחיר הנ"ל. מחיר המונית שלך הוא ההפרש בין המחיר הממוצע בנקודת היציאה למחיר המונית בפועל. אם אתה משלם הובלה לפני שאתה עוזב ויכול להתחיל את החופשה שלך בצורה נעימה עם הסעה מ / אל שדה התעופה, אתה יודע שמונית החג תמיד תתאים לך. תוכלו להירגע ברכב שלכם לאורך כל הנסיעה וליהנות מהנסיעה ומהמראות בדרך בזמן שאתם נרגעים ונרגעים בזמן שהנסיעה הסתיימה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *