תאורת LED הופכת במהירות לאחת הנורות המבוקשות ביותר לבניינים חסכוניים באנרגיה. גופי תאורה אלה, המספקים זוהר ססגוני בכל הצורות והגדלים, נועדו להעניק כשרון תעשייתי לפינות ישיבה מזדמנות. גופי תאורה שקועים הם מגמה הולכת וגוברת בעולם התאורה האדריכלית, וגופי כבלים ומסלולים הם תוספת נהדרת לכל חלל מגורים או משרדים בעיצוב איכותי.

נורות LED יכולות להיות מוגבלות על ידי מידות הנורה הסטנדרטיות, אם כי היצרנים יכולים להציע אפשרויות נוספות גם אם יש לכם מקום מוגבל. בחר בנורת LED שלך וניצל את המגוון הרחב של האפשרויות העומדות בפניך בעת קניות תאורה לחצרים עסקיים ומסעדות.

למחירים נמוכים יותר עבור גופי תאורה יתרונות רבים – קל להם הרבה יותר בכריכה רכה ועדיין יכולים להיראות יפים. רבים יכולים לחקות סגנונות וחומרים איכותיים, ורוב המוכרים אינם מוכנים לנהל משא ומתן רב על מחיר. מצאנו כמה גופי תאורה במרוקו שהם יקרים למדי, אך רבים מהם עובדים טוב מאוד ורבים ניתנים לחיקוי בעזרת חומרים באיכות גבוהה.

אם אתה כבר יודע מה אתה צריך, אתה יכול לגלוש במלאי שלנו ולבחור את גופי התאורה התעשייתיים והמסחריים שאתה צריך. אם אתם נמצאים במחסן או במרכז הפצה, עליכם לבחון את גופי התאורה הלד שלנו כדי לענות על הצרכים שלכם. למי שרוצה לייפות את ביתו זו הבחירה הנכונה אם קונים גם גופי תאורה לבית.

אם אתה זקוק לתאורה תעשייתית למוסך שלך, בדוק את גופי התאורה התעשייתיים והמסחריים שלנו, המכוסים על ידי פתרונות תאורת הלד שלנו. אתה יכול להחליף צינורות פלואורסצנט עם נוריות LED חסכוניות ולהתקין או לשדרג את התאורה שלך במוסך בצורה קלה וחסכונית. אם ברצונכם לשפר את התאורה במשרד, במשרד או אפילו בביתכם, תוכלו לשדרג עם נורות הלד המסחריות והתעשייתיות שלנו. נורות אטלנטה נושאות מגוון רחב של נורות תעשייתיות, מסחריות ונורות LED הנחוצות למגוון פרויקטים לחיסכון באנרגיה.

תאורת לד לתאורה של חללים פנימיים כגון מחסנים ומשרדים, ואנו נושאים מגוון רחב של גופי תאורה ליישומי תאורה מסחריים, תעשייתיים ותעשייתיים. תאורת LED זמינה לכל יישום תאורה שתוכלו לדמיין כאשר הוא כולל תאורה, כגון משרד, קמעונאות, משרד ומגורים.

עליך לקבוע את סוג התאורה שאתה צריך ולקחת בחשבון כמה גורמים. גופי תאורה מבוססי לד, תוכלו לבחור את פתרון התאורה האידיאלי על פי דרישותיכם, בעוד מגוון רחב של אפשרויות תאורת לד זמין.

צינורות פלורסנט משתמשים במנורות חסכוניות באנרגיה, לכן שימו לב למספר גופי התאורה בגופי התאורה שלכם כך שהמנורות מכוונות את האור למעלה ולמטה. אם אתה רוצה משהו מיוחד, הם יכולים להיקשר גם לקווי חשמל או למתגים, אך רק כשהם פועלים.

כדי להפחית את עלויות החשמל ואת טביעת הרגל הפחמנית שלך בבית, בחר בפתרון תאורה חכם, רצוי כזה שתומך בבית חכם, כדי לאפשר בקרת תאורה מהטלפון או הטאבלט שלך. זה עוזר להפחית את עלויות האנרגיה שלך, במיוחד במקומות שצורכים כמות משמעותית של תאורה, כמו המשרד, הסלון או חדר השינה שלך.

לקבלת היסטוריית תאורה מעוגלת היטב, שלבו סוגים שונים של גופי תאורה בחדר עם תאורת סביבה או משימות. תוכלו למצוא גם נושאים דקורטיביים מיוחדים התואמים את התאורה המודרנית של אמצע המאה, כולל ריהוט בהשראת רטרו, וינטאג ', מודרני ואפילו מודרני.

גופי תאורה מודרניים הם דרך נהדרת להוסיף אווירה או לכוון אור לחדר והם דרכים יצירתיות לשיפור ריהוט החדר. גופי תאורה מודרניים הם אידיאליים לחדרים המעוניינים באפקט דקורטיבי של גופי תאורה, אך אין להם את גובה התקרה הדרוש. גופי תאורה מודרניים הם דרכים נהדרות לשילוב גופי תאורה סביבתיים וישירים בכל חדר. מרבית נורות התקרה מפיצות את התאורה על פני חדר גדול יותר כדי להאיר את החדר, בין אם בחלקו העליון, התחתון, באמצע הקיר או אפילו על הרצפה.

חדרים קטנים יותר נהנים יותר מגופי תאורה צמודים או צמודים המאירים את החדר באופן שווה. צמודי סומק – גופי תאורה שקועים ותקרה יכולים להאיר מסדרונות מבלי לתפוס מקום רב, במיוחד עבור חדרים קטנים יותר.

גוף תאורה זה בגודל 4 מטר משתמש בצינורות פלורסנט T12 (נמכר בנפרד כאן), ולגופו גימור אמייל מבריק העמיד בפני חום ומחזיר אור רב ככל האפשר. לתאורת המסילה מנורות רבות הניתנות למיקום, מה שמקל על הפניית האור ליצירות אמנות או פינות ישיבה. אפשרות זו לתאורת מסלול היא יתרון ברור בחללי משרדים, בהם תאורות התקרה והתקרה יכולות להיות משעממות ומשעממות. אם זה המקרה, כדאי לשקול לעבור לנורות LED שכבר אינן בדרך בעובי של 0.5 אינץ '.

אור טבעי ואור טבעי בחדר האמבטיה יכולים להיות שימושיים, אך כדאי גם שיהיו פמוטי קיר בחדר האמבטיה שלכם כדי להאיר את החדר לחלוטין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *