למרות מחירי הנדל"ן העולים בישראל, תל אביב נותרה אחת הערים המשתלמות ביותר במזרח התיכון מבחינת מחירי הדיור. השנה, העיר בפאתי ירושלים, עיר המונה כ -1.5 מיליון איש, חיה יותר מ -80,000 איש. העיר ידידותית לסביבה מתגאה בקניון בגודל של סנטרל פארק בניו יורק ובמספר רב של יחידות מגורים.

כדי לקרוא עוד בנושא של יד אליהו מחירי דירות יש להעיף מבט ב- https://israhouse.co.il/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%93-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94%D7%95/

לדוגמא, מחירי הנדל"ן ביפו עלו מאוד בשנים האחרונות ומחירי דירות היוקרה דומים למחירים בתל אביב. דמי השכירות ממשיכים לעלות כי בעלי הדירות מקבלים יותר כסף מהממשלה מכיוון שרבים כל כך גרים בדירות. כאשר אתה מבצע השקעת נדל"ן בישראל, עליך להרחיב את החיפוש ולשקול אזורים אחרים במדינה. זה נותן לך את האפשרות להשקיע בנדל"ן בערים בהן אתה רואה עליות מחירים.

אם אתה רוצה לקנות נכס בישראל למגורים או ליהנות ממנו בחופשה, כדאי שיהיה לך מושג טוב על האזור שאתה מעוניין בו.

יפו היא אזור בדרום תל אביב שיש בו משך מספר רב של משקיעים בשנים האחרונות. באזור המרכז, כדאי לשקול גם את העיירות שמסביב כמו בת ים, המציעה נופים נהדרים של העיר ירושלים והאזורים הסובבים את תל אביב, ואת ראשון לציון, העיר השנייה בגודלה בישראל.

אתה יכול לקנות דירת ארבעה חדרים בפחות ממיליון שקל, עם תשואה של לא יותר מ -4%, ותוכל לקבל 5,000 ש"ח שכירות לחודש. עפולה מציעה מגוון רחב של דירות, חלקן זמינות בפחות מ -1,500 שקל למ"ר. תוכלו למצוא גם דירות 4 חדרים מרווחות בעיר תל אביב תמורת חלק קטן מהעלות.

מישהו עם תקציב של 4 מיליון שקל עשוי לשקול לקנות כמה דירות בפריפריה כדי לקבל תשואה טובה יותר מאשר להשקיע בדירה בחלק מרכזי בישראל. קחו את הדוגמה הבאה: אם הייתם משקיעים 4 מיליון שקל בדירה ליד תל אביב בשנה שעברה, הייתם יכולים למכור אותה ברווח של 5% ולהרוויח 200 אלף שקל. הרווח מהמכירה יכול להגיע גם ל -1,500 ני"ק למ"ר, או אפילו עד 5,000 ש"ח לחודש. אם שילמתם 400 אלף שקל עבור הדירה בטבריה הייתם מקבלים תשואה טובה בהרבה בשיעור 6% מהשכירות, ואף הייתם יכולים לקבל החזר השקעה גבוה בהרבה מאשר לשכור דירה באותה דירה.

לדוגמא, משקיע שקנה דירה ברובע פלורנטין לפני עשר שנים ראה את מחירי הדירות שקנה בטבריה מתרבים בשנים האחרונות עקב הקמת בנייני מגורים חדשים, והם מפותחים להציג את הדירות שקנו זוגות צעירים שרוצים להישאר בתל אביב. יתרון נוסף של השקעה בדיור ישן יותר בשכונת יד אליהו הוא שהוא עשוי להתפתח מחדש כחלק מתכנית התחדשות עירונית שתשפר משמעותית את איכות החיים של תושבי השכונה והעיר כולה.

במבט שני, עדיף לחזור ולגלות איך החיים באמת נראים עבור ישראלים שנותרו מאחור ומגנים על עצמם בעיצומה של מלחמה נגד מדינתם. איזה כסף יכולים פולשים להרוויח, לאור יוקר המחיה שלהם?

אנו מזמינים את יוסי מימרן, מנכ"ל אחוזת יוקרה, ליצור איתנו קשר וניתן לכם סקירה מפורטת על יד אליהו והסביבה כפי שהוצגה באופן בלעדי על ידי סוכנות הנדל"ן שלנו.

אתה צריך לעבור שמונה רמות של גיהינום ביורוקרטי כדי לקבל אישור עבודה ולשלם תעריפים מופקעים בכל מקום, להיפגש איתם ולהיות רשאי קצין הגירה. באופן רשמי, אין אף אחד בתל אביב שידבר איתך, וככזה אתה ללא עזרה ולכן כפוף להלגו ביורוקרטי של שמונה שכבות.

נראה שהרשימה עוד ארוכה, אך חשוב לבדוק מול החברה המספקת לך מידע אודות הערכת הדירה ופרסומה. כדי לקבל פרסום, עליכם להכין את הנכס למכירה (תיקון, תיקון ליקויים, בלאי), לנקות אותו באופן מקצועי בחברת ניקיון (חברות ניקיון), להודיע על כך לאנשים, למצוא את הקונה המתאים ולהראות להם את המשא ומתן. על הנכס.

ישראל היא מדינה קטנה ורק כ -1,000 דירות למכירה ביד ושם. השאלה היא, אם אתה רוצה לקנות נכס בישראל, היכן האזור החם ביותר להשקיע השנה?

בקניית נכס בישראל, חיוני לעבוד עם איש מקצוע שמבין את הגורמים החשובים הללו ומכיר היטב את השוק בו אתה מעוניין. כמו בכל השקעה, עליכם לקחת בחשבון שני גורמים חשובים: הרווח הפוטנציאלי שתפיקו ממכירת הנכס שלכם ומחיר הנכס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *