תעשיית הזכוכית העולמית עברה מהפך עצום ולראשונה קוראי כסא הזכוכית הנמכרים ביותר יכולים לחוות דימויים חיים של העולם הרחב הזה. מ Celaena נלחם Ridderaks בקטקומבות ועד Manon רכיבה על כנפיה על פרשת הדרכים, כולם מתעוררים בחיים כאשר הקוראים בוחנים את הממלכה המפורטת באופן ברור של כס וזכוכית.

צינורות זכוכית נעים בין עבודות יד קטנות ופשוטות ליצירות אמנותיות מעובדות בפראות. צינורות גדולים ומשוכללים מיוצרים על ידי אמנים המתמחים בצינורות זכוכית איכותיים, כמו יצרנית זכוכית הזכוכית הגדולה בעולם.

העולם המודרני צץ מים של זכוכית והעולם מעוטר בזכוכית, מחלונות ויטראז 'ועד צינורות זכוכית וויטראז'ים. מקשרים בין יישומים שונים לזכוכית, כמו חלונות המשפרים את תנאי העבודה ומאריכים את משקפי הראייה למשך חיי העבודה, בעוד הויטראז 'משלים את המחקר האופטי. מפטריות עובש – פירמידות זכוכית מברזל יצוק ועד סירות זכוכית מעופפות: הרבגוניות של הזכוכית כמדיום אמנותי נחגגת באמנות ובתרבות.

ההתקדמות בזכוכית הביאה גם לפריסת כוחות הביטחון האישיים בחלל. זכוכית חלבית היא אידיאלית למקומות הדורשים פרטיות מוחלטת, כמו בתים פרטיים, אך היא אידיאלית גם למרחבים ציבוריים אם התושבים מעוניינים בכך, למשל במלון או במוזיאון.

זכוכית בורוסיליקט עשויה מכלי זכוכית חסינים במיקרוגל, בניגוד לזכוכית המקובלת, עמיד במיוחד בחום ואינו נשבר תחת חום או מצוקה קיצוניים. למידע נוסף על מה זה נקרא ולמה זה פיירקס שנכנס לתנור כי אין שום סיכוי שהוא לא יישבר, אפילו בטמפרטורות קיצוניות.

זכוכית אומנותית, המכונה לעתים קרובות "זכוכית משכרת", במקום זאת שמה דגש רב יותר על אלמנטים עיצוביים וסגנוניים. אחד מסוגי הזכוכית הנפוצים ביותר המשמשים בצינורות קנאביס הוא זכוכית מדעית או זכוכית אומנותית, אשר עשויה משילוב של נירוסטה, נחושת, פיברגלס וחומרים אחרים.

אחד היתרונות הגדולים של התמקדות בתפקוד הוא שצינורות זכוכית מדעיים רבים מכילים פרקולטורים בעלי ביצועים גבוהים הדורשים רמת דיוק גבוהה כדי לעשות טוב. כדי להוסיף צבע, ליצור צינורות עם צורות פאנקיות ולבצע עיצובים מורכבים, אמנים צריכים לעתים קרובות להשתמש במגוון רחב של חומרים, החל מנירוסטה ונחושת ועד פיברגלס וחומרים אחרים. יתר על כן, הבלעדיות של יצירות אומנותיות פירושה לעיתים קרובות שיש להם מחיר גבוה יותר מעמיתיהם הלא-מלאכותיים. אם תתן לתקציבך יותר מקום לחנות ולחקור פיסות זכוכית תוצרת ארה"ב על ידי מפוחי זכוכית ובעלי מלאכה נוספים, תוכל להשתעשע איתם.

בקר באתר מוזיאון זכוכית קורנינג כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של ייצור זכוכית בארצות הברית. גלריות החדשנות של המוזיאון מציעות מגוון רחב של נושאים הקשורים לזכוכית, כולל אופטיקה, עיצוב חלונות, כימיה וייצור זכוכית. והמוזיאון עצמו מציע סדנאות לייצור זכוכית, וכן סדנת ייצור זכוכית לילדים. ליתר דיוק, כאשר מחממים כוס נקייה, הדבר היחיד שקורה באמת הוא שהכוס מתחממת. חידושים מודרניים דורשים חשיפת לוחות זכוכית לחום העז של הכבשן, מה שהופך את תהליך ייצור הזכוכית למורכב ויקר מאי פעם. אתה יכול ללמוד על התכת זכוכית ועל החום הגבוה המשמש להמיס שברי זכוכית צבעוניים לקישוט מסגרות פעמוני רוח ושעונים.

זכוכית היא אחד החומרים הוותיקים ביותר מעשה ידי אדם ממסופוטמיה, נוזל שביר באקלים קריר, כמעט ואינו סופג צבע, וטמפרטורתו הגבוהה קשורה לעיתים קרובות לאור ולברק. העולם – הצורה הנוזלית המותכת נוצרה בסביבות 3,500 לפני הספירה על ידי המצרים הקדמונים, יצרני הזכוכית הראשונים במזרח התיכון.

אף שבעבר נחשב לפשוט ושביר למדי, זכוכית אדריכלית הפכה לחומר המועדף על אדריכלים ומעצבים. בתערוכה מוצגות דוגמאות לזכוכית היסטורית בתהליך המשמש לייצור כל חלק, מגבישים עופרת שנחתכו על ידי אמנים ועד לליבה המרכיבה את הכלי והמכונות המייצרות את המוצר.

חפצים אלה ואלפים רבים נוספים מוצגים במוזיאון הלאומי לזכוכית, מוזיאון המוקדש להיסטוריה ולשימוש בחומר זה, שנמצא בכל מקום בארצות הברית ובקנדה.

המוזיאון הוקם בשנת 1951 על ידי חברת קורנינג בע"מ, הידועה בייצור כלי זכוכית פיירקס, וחברת האם שלה, PPG Corporation. האולם המרכזי של המוזיאון מתחקה אחר תולדות הזכוכית, מועשר באוסף ממצאי הזכוכית ההיסטוריים של פילקינגטון. ניפון גיליון זכוכית (nsg.com), שרכשה את פילקטון, ו- P PG, שמכרה את עסק הזכוכית שלה לוויטרו זכוכית אדריכלית (vitroglazing. Com). שתי חברות אלה היו קיימות והוקמו אחת ולתמיד, אך כעת הן ישויות נפרדות עם המוזיאונים שלהן באזורים שונים בארצות הברית ובקנדה. בנוסף למוזיאון, מוזיאון הזכוכית קורנינג מקיים סטודיו ברמה עולמית שמושך אמני זכוכית מרחבי העולם לביקורים בכיתות, כמו גם גלריה משלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *