הוספת מצלמת מקף לרכב שלך היא צעד חכם, אבל זה לא אומר שהיא תמיד משתלמת. מצלמות דאש ומצלמות לוח המחוונים הופכות פופולריות יותר ויותר, ואם אתם מחפשים מונית או מצלמת אובר שיכולים להקליט את החלק הפנימי של המכונית תוך כדי נסיעה, הסתכלו על ה- Viofo A129 IR, שמגיע עם מצלמה אחורית אינפרא אדום ומגיע במגוון רחב של צבעים, משחור לבן לאדום וכחול. אם אתה רוצה מצלמת מקף קומפקטית המספקת לך פונקציות הקלטה ואבטחה בסיסיות מבלי לעלות לך זרוע או רגל, עליך לבחור באחת מהמצלמות הללו.

מצלמה קטנה וחשאונית זו ברכב מושלמת להגנה דיסקרטית ומציעה משהו די הייטקי שיש למעט מערכות מצלמות רכב אחרות

אם אתה יכול להוציא את הכסף הנוסף, יש את ה- R2, אך זוהי מצלמת דאש אחרת למכוניות, שכן עיצוב המצלמה נועד ליצור מצלמת דאש טובה לאופנועים ורכבי שטח. אתה יכול גם לקנות מצלמת Garmin ומיני לעבוד איתה, בעוד ש- Dash Cam Auto Sync עובד גם עם מצלמות אלה.

פילטר הקיטוב המובנה מול המצלמה מסתובב

כדי להפחית את הסנוור בשמשה הקדמית, ואילו ייצוב תמונה דיגיטלי הוא הראשון בשוק מצלמות הדאש המסייע להחלקת בליטות ותנודות הנגרמות על ידי בורות ומשטחי דרך רעים. יש לו גם מכשיר משופר לראיית לילה, המחובר גם לגב – הפונה למצלמה – כדי לשפר את מה שאתה רואה סביבך.
למידע נוסף בנושא של מצלמות לרכב ומצלמה לרכב יש לגשת לאתר dashcams.co.il

מצלמת דאש מרובת מצלמות מספקת תצוגה של 360 מעלות של הרכב ועוזרת להגן על הנהג ועל תקליטורי ה- CDL שלו

בניגוד למצלמות אחרות בקטגוריה זו, ל- Vava Dual Dash Cam יש מצלמה קדמית ואחורית, כמו גם מכשיר לראיית לילה. זו נקראת גם מצלמות קדמיות ודשבורד, והיא הראשונה מסוגה הכוללת מצלמה דרך השמשה הקדמית ואחת לפניה.

המצלמות הקדמיות והאחוריות מאפשרות כיוון צפייה רחב ומבטלות את הנקודות העיוורות של כלי רכב גדולים יותר.

איכות ההקלטה גרועה מרובם מכיוון שמצלמת הדאש משתמשת בחיישני תמונה של סוני סטארוויס. כעת, לאחר שניתן להקליט את המכונית ב 1080P / HD, העדשות הגדולות יכולות לתעד עד מחצית התצוגה של מכונית מבלי לפגוע בראיות הווידיאו.

שלב את הטכנולוגיה הזו עם מקף הדאש ויש לך תמונה יציבה שלא מקפצת או מטלטלת כמו מכונות וידיאו אחרות.

במערכת ה- dashcam של vizomaoi יש שתי מצלמות הניתנות להטיה וסריקה

ויש שני סוגי מצלמות שונים לחלק הקדמי והאחורי של המכונית. המצלמה בפנים ממוקמת בדרך כלל מאחורי מצלמות ה Dashcam, אך לחלקן יש מצלמה המופנית בחלק האחורי של המכונית ומצלמה אחרת מקדימה. זה בדיוק המקרה, המצלמה האחורית אינה דורשת שום חיווט נוסף והיא נפרדת, כך שלא נדרשת מצלמה נפרדת בקונסולה המרכזית, אלא רק מצלמה מעליה.

לחלק ממכשירי השליטה יש עדשה שנייה שיכולה להקליט את פנים הרכב

בעוד שאחרים מזוודים את המצלמה השנייה כדי לצלם וידאו מהחלון האחורי. אתה יכול לקנות קטעי וידאו שנתפסו מכל צד ברכב שלך, ואתה יכול גם לקנות מצלמת וידאו עם עדשה שלישית שמסוגלת להקליט סרטונים מהשמשה הקדמית, או סרטונים שצולמים בחלונות הצפייה האחוריים. לבסוף, לחלק מהמצלמות הללו יש מסך מיני מובנה, כך שניתן להפעיל את הווידאו ולהשמיע אותו ישירות ממצלמת הדאש.

יש לקחת בחשבון הרבה דברים כשמחפשים מצלמת דאש מוסתרת

ובהתאם לסוג המצלמה והתכונות הרצויות לך, בסופו של דבר תקבל מצלמות דאש ייחודיות וטובות משלך. בדקנו מגוון מצלמות דאש מצלמות וידיאו שונות של יצרנים שונים כדי לעזור לך למצוא את מצלמת לוח המחוונים הטובה ביותר למצבך האישי. על פי Reddit, מצלמות מקף הן המתאימות ביותר, לכן לקחנו בחשבון את מחירן ותכונותיהם ובחנו את הקהילה כדי לראות איזו מצלמת מקף היא המתאימה ביותר עבורך. סקרנו גם כמה מהמותגים הפופולאריים ביותר של מצלמות וידיאו וחלק ממותגי הדסקמה הפופולריים ביותר שלנו.

זו לא רשימה קטנה

אבל זה לא הכותרת של מצלמת הדש הנסתרת הטובה ביותר, יש מצלמות מוצקות בכל מקום. כאחת מההמלצות המצלמות הקטנות יותר, מצלמות רכב מוסתרות אידיאליות למי שרוצה להיות דיסקרטי ככל האפשר. מחיר ה- PS500 אולי נראה תלול להפליא עבור מצלמת דאש, אך זו המצלמה היחידה שיש לה חיישני CMOS חזקים של סוני STARVIS מלפנים וחיישן 8MP CMos מלפנים. כדי לגרום למצלמה לעבוד באופן מיידי, מצלמות רכב מציעות מגוון רחב של זוויות צפייה ויכולת זום-אין / אאוט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *