ראינו עלייה במספר המכשירים הניידים עם הסוללות והביקוש הגובר למכשירים אלה. במאמר זה, אנו בוחנים את המקומות הטובים ביותר למצוא סוללות זולות, כמו גם כמה מהחנויות המקוונות ביותר עבור סוללות.

בקר באתר היצרן

כדי לראות אם קיימת מחלקת שירות לבעלים בה תוכל להוריד את מדריך הבעלים לרכב שלך. המשמעות היא שאותו הזמן בו היית משתמש משמש להחלפת הסוללה בסוכנות המקומית שלך. בחלק מחנויות וולמארט יש אפילו מרכזי שירות לרכב, מה שאומר שהם יכולים להתקין מצברים באופן מקצועי והשירות הוא מיידי. אם שכחתם שאתם זקוקים לסוללה לרכישה מהירה וקלה, השתמשו במאתר הסוללות שלנו למכוניות ומשאיות או חפשו ברשת.

כשאתם קונים באמזון

אתם לא צריכים לדאוג למשלוח, מכיוון שהחנות המקוונת שלנו יכולה לספק סוללה חדשה לביתכם תוך זמן קצר. כשאתה מזמין ממוצרי סוללה, אתה מקבל את הסוללה שלך במהירות, ואם אתה גר באזור עם אספקה גבוהה, כמו ניו יורק או לוס אנג'לס, אתה מקבל את זה מהר.
כדי לקרוא עוד על מצבר עד הבית והזמנת מצבר באינטרנט כדאי להעיף מבט ב- rrr-mazber.co.il

כאשר אתה קונה סוללות באינטרנט ב- BatteryJunction.com

אתה יכול להיות בטוח שתקבל מוצר איכותי שלא היה על המדפים כבר שנים. כשאתה קונה את הסוללה שלך באופן מקוון, זה יכול להרגיש שיש לך גישה לטכנולוגיית הסוללה החדישה והטובה ביותר ולסוללות האיכותיות ביותר שיש.

הקפד לבדוק יותר ממקור אחד

כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר עבור הסוללה החדשה שלך. ביקורות מקוונות יכולות לעזור לכם להחליט אילו מצברים לרכב אתם רוצים לרכוש, ואם אתם רואים מותג שאינכם מכירים, קראו ביקורות של לקוחות ובדקו את ביקורות הסוללות של הצרכן כדי ללמוד עוד על ביצועי המותג.

סמן דף זה לסימניות

כדי להתעדכן במבצעים היומיומיים הטובים ביותר ב- Best Buy, ואם אתה רואה סוללה למכירה, אתה בהחלט צריך להשיג אותה. לא תוכלו להמתין למכירה, ולכן זו אחת הדרכים הטובות להשיג מחיר טוב על הסוללה. המשך להפעיל את המכשירים המועדפים עליך וקנה אוסף של סוללות חד פעמיות וסוללות באופן מקוון כעת מ- Ace Hardware. כך שתוכלו לקנות סוללות וליהנות מארוחת הצהריים בזמן שאתם ממתינים להתקנת הסוללה החדשה שלכם.

אם אתם מחפשים את המחיר היומי הנמוך ביותר לסוללה

עיינו ברשימת מבצעי הסוללה היומיים הטובים ביותר של בסט ביי. תוכלו למצוא מגוון רחב של סוללות במחיר נמוך מ- $ 5 או עד 50% הנחה ביום שקניתם. אם אתה זקוק לסוללה חדשה לרכב החשמלי שלך, בנזין או דיזל, סוכנויות רכב הן מה שאתה צריך לקרוא מתי. Costco היא גם סוכנות רכב שיש לקחת בחשבון מתי אתה צריך מצבר לרכב.

קניית מצבר מתאים לרכב שלך חשובה מטעמי בטיחות

ולכן מומלץ לאסוף אותה שם, מכיוון שהצוות שם יכול לעזור לך לבחור את המצברים המושלמים. אם אינכם מתכננים לקנות מצבר ממחלקת השירות, תוכלו תמיד לקבל מידע ממישהו במחלקת השירות על איזה סוג מצבר אתם זקוקים ואיזה הוא זקוק. כתבנו את כל מה שאנחנו יודעים על סוללות, החל מיסודות הסוללות וכלה באפשרויות הסוללה הטובות ביותר למכוניות חשמליות.

למד את ההבדל בין סוללות חד פעמיות ונטענות

כדי למצוא את הסוללה המתאימה למכשיר שלך על ידי ביצוע מדריך זה. מצאנו כמה אפשרויות ייחודיות וקשות למצוא, כולל סוללות 28A למכוניות חשמליות, כמו גם מספר אפשרויות סוללה אחרות לרכבים אחרים.

שני אופנים שונים מיועדים לעוצמות אדים ספציפיות ובדרך כלל יש להם צרכים מיוחדים לסוללה

אם אתה משתמש במוד מכני, במיוחד גדול, תזדקק לסוללת אדים הבנויה לפליטת זרמים כבדים. קנו את מה שאתם צריכים כאשר הרכב שלכם נעצר או לא מתניע, או כשאתם זקוקים לו למקרי חירום, כמו למשל כאשר הרכב נעצר או כשאתם צריכים לעצור ולהפעיל מחדש.

באפשרותך לקבוע את גודל המצבר הנדרש על ידי בדיקת מדריך הרכב, התייעצות עם מכונאי ואז השוואתו לסוללת רכבך.

כאשר אתה משווה מחירים

תגלה איפה מחירי הסוללות הטובים ביותר הם כדי להשיג סוללה טובה למחיר שלך. בזמן מאמר זה מצאנו טווח מחירים של 1,000 עד 3,500 דולר לסוללה של 2.5 קילוואט. השווה זאת להשוואות שמצאנו בין מחיר סוללת ליתיום-יון של 1 קוט"ש לבין סוללת 3 קוט"ש או 4 קוט"ש.

אם Walmart אינה מציעה סוללות ממותג עצמו

תוכלו למצוא את המחירים הטובים ביותר עבור אותו מותג סוללות באופן מקוון. אתה יכול לבקר באתר הקמעונאי כדי לברר את המחיר של הסוללה Kirkland Signature, כמו גם סוגי סוללות אחרים. Kirklands Signature אולי כבר לא בעלות הסוללה הנמוכה ביותר, אבל אתה יכול להיות בטוח שתקבל סוללה באיכות גבוהה במחיר שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *