אל תשכח לנסות שיטות ניקוי ריפודים בחלקים נסתרים של הבד ולבדוק כיצד הוא מגיב לשיטות וכלי ניקוי שונים. השתמש בטיפים וטכניקות נקיים כדי לוודא שאתה בודק תחילה אזורים לא פולשניים ואל תשכח להשתמש בטכניקות חדישות נקיות כדי לוודא שאתה בודק אותם תחילה. כדי לטפל בשאר העקבות או להסיר כתמים שהשאירו סימנים, נסה לנקות או ממיס כתמים שאושר לסוג זה של הטענה.

אם יש לכם תנור לניקוי עצמי

פשוט הכניסו אותו למעגל "ניקוי עצמי" וזה יהפוך את התנור לכשר לפסח. יש לנקות היטב מטבח שאינו מנקה את עצמו ואז להגדיר אותו להגדרה הגבוהה ביותר האפשרית למשך שעה. תכנן ניקיון מלא של הרהיטים שלך במקביל כדי להבטיח שהם נקיים ומוכנים לניקוי למחרת.

בבתים עם ילדים ניתן לתכנן ניקוי שטיחים וריפודים בסוף הקיץ, כאשר ילדים חוזרים לבית הספר ופוגעים בשטיחים ובריהוט. זה גם מועיל לתכנן שטיח או ניקוי לחגים אם הבית שלך ייראה הכי טוב והאורחים הולכים הביתה השנה.
כדי לקרוא עוד אודות ניקוי ספות יש להעיף מבט ב- ourcleaning.co.il

במקום להניח כריות על הכיסא, כדאי לשבת על ספות או על הרצפה לאחר האכילה. במקום זאת, נסה זאת עם ילדיך: אם שכחת, שכב על ספה בסלון או אינדיאנה ג'ונס – ועשה זאת על ספה אחרת.

וודא שהחדר שלך מאוורר היטב ומאוורר היטב

אז השתמש במטלית מיקרופייבר לבנה על הספה שלך. מפזרים שכבה דקה של אבקת אפייה על פני הספה ליצירת ספה בהירה למשך 30 הדקות הבאות. מרחו את חומר הניקוי הכימי על האזורים המלוכלכים של הראש ומשענת היד בעזרת מטלית לבנה. אם אתה משתמש בבד לבן, טבק את התמיסה על הכתמים כדי למנוע את צבע הדם למיטה.

הערה: כאשר הגיע הזמן להתקשר למקצוענים ולנקות אותם עבורך, אנא שים לב שאתה יכול לשטוף את הרצפות שלך כאשר כל השאר בבית נשטף לפסח. תן לכל קומה בבית שלך ולכל שטיח שיש לך ניקוי יסודי, בדיוק כמו מוניקה מחברים שתעשה במופע שלה.

ברמת הניקוי הזו לפני הפסח תיפטרו ככל שתוכלו, וברמת הניקוי הזו אחרי הפסח תפטרו מכולם. להלן בחנו את רשימת משימות הניקיון שעשויות להתעלם מהן במהלך הניקיון השגרתי.

וודא ששום דבר לא יישאר רפוי שיכול ליפול לקרקע ולחזור לשולחן אחרי הפסח. בדוק אם קיימים כיסאות המועברים למעלה או למטה, ועבור פירורים שעלולים להגיע מבגדיו של מישהו.

לפני שתבקש שירות ניקוי ריפודים

עליך לבצע את הטיפים הפשוטים הבאים שיעזרו לך להסיר את הבד מהרהיטים שלך. התחל את הנרתיק והספה שלך באמצעות ניקיון שואב אבק יסודי עם מברשת איכותית, כמו מברשת מיושנת. שימוש לא נכון במברשת הריפוד יכול לשטח את תנומות בדי הריהוט ולמרוח כתמים ברהיטים במקום לשלוף אותם החוצה.

ניקוי ריפודים רגיל לא רק מבטיח שהבדים והרהיטים ייראו במיטבם

אלא גם מסיר ריחות ושומר עליהם כחדשים. ניקוי שטיחים רגיל מציע את אותם יתרונות כמו ניקוי נרתיקים, ושמפו מקצועי על שטיחים מסיר ריחות שבעלי בתים אולי לא הבחינו בהם. שמפו שטיח וניקוי אדים יוצרים תחושה נעימה תוך החזרת צבע השטיח וגורמים לו להראות חדש ולהסיר ריחות.

שירותי ניקוי ריפודים נכונים גם הופכים את הישיבה לנוחה יותר, משתלמת יותר מריהוט חדש, ויכולים להאריך את חיי הרהיטים שלכם בשנים רבות.

תכנון ניקוי שטיחים וריפודים יחד הוא דרך נהדרת להבטיח שלא תפספסו את השירותים הנחוצים לכם. בפסח חבילת הניקיון של מיאמי כוללת ניקוי שטיחים, ניקוי אדים למילוי נרתיקים ושירות ניקיון בית בשירות מלא.

תוכלו ללמוד במה אתם מתמודדים על ידי צלילה למדריך שלנו כיצד לנקות ריפודים ובדיקת התווית על פיסת הכרית התחתונה

כדי לראות איזה סוג של חומר ניקוי מומלץ. כחלק ממבצעי הניקיון לפסח אנו מנקים את השטיח בביתכם באדים ותוכלו לנקות אזורי שטיחים בכל מקום, מהרצפה ועד לראש הכריות ואפילו לחלק האחורי של הספה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *