בין אם זו הלוואת הבית הראשונה שלך ובין אם הלוואת הבית הראשונה שלך, אחת ההחלטות הכספיות החשובות ביותר שתקבל בחייך. במובנים רבים, מימון בית חדש אינו שונה ממימון הבית שלך למכירה חוזרת, אך ישנם כמה הבדלים חשובים. כיצד לקבל משכנתא טובה יותר: מימון בית חדש אינו זהה למימון בית שנמכר מחדש. אך מבחינות רבות, מימון בתים חדשים אינו שונה מלקבל משכנתא לרכישת בית.

משכנתא הפוכה

היא הלוואת דירה שאתה משלם כל עוד אתה גר בבית, אך אין לך הלוואות אחרות נגד הבית שלך – כלומר, אתה מקבל הלוואה לכיסוי עלות קונה את הבית. בנק מאושר על ידי מינהל השיכון הפדרלי יכול להציע משכנתא מבוטחת לבית החדש שלך המשתמשת בבית מודולרי או מיוצר כביתך הבנוי בהתאמה אישית. הידוע גם בשם משכנתא שנייה, אתה יכול לקחת אותה לצד ההלוואה הראשונה שלך, בתנאי שיש לך מספיק הון עצמי בביתך או שאין לך הלוואה נוספת נגדה.

כדי להגיש בקשה להלוואת FHA – הלוואה מבוטחת – עליך להשתמש במלווה שאושר על ידי CHFA כגון משכנתא ראשונה. נציגי החשבון של First Equity Mortgage יעבדו אתכם למציאת הלוואת דירה המתאימה לכם בשיעור תחרותי. המלווה שלך ידריך אותך בתהליך הבקשה, יסביר את תשלומי המשכנתא החודשיים שלך ויגלה אם הוא עומד בדרישות המשכנתא שלך.
לעוד פרטים על משכנתא לבית חדש כדאי לבדוק כאן: contact.org.il

ההיבט הטוב ביותר בהלוואת הבית של המלווה

הוא שברגע שסיימת את הבית שלך, אתה רק צריך לשלם סדרה של עלויות סגירה. זה יכול להיות חשוב אם אתה משלם שכר דירה או משכנתא על הבית הקיים שלך ואינך מעוניין לבצע תשלומים גדולים בזמן שבניית הבית החדש שלך. אם אתה מנסה לשלם את המשכנתא או את שכר הדירה בעת בניית בית חדש, זה יכול גם לעזור.

עליך לבצע ביטוח של בעלי בתים ולעבור בדיקה סופית לפני שתקבל פוליסה

תזדקק גם לקרקע שקנית ולחשב את העלות הכוללת שתצטרך לעמוד כשתסיים את הבית. כשאתה מקבל את הלוואת הבנייה שלך, עליך לקחת בחשבון את עלות בניית הבית ואת עלויות הסגירה. הבנק שיחתום על ההלוואה שלך ידרוש הערכת שווי בית ואתה חייב שיהיה לפני שהמלווה יכול להתחיל לעבד את המשכנתא שלך. שמאי לבית חדש ישלח את ההערכה למלווה המשכנתא, שיוכל להשתמש בה בעת ההחלטה על הלוואה.

המלווה שלך יעזור לך להחליט איזו משכנתא הכי מתאימה לך בהתבסס על מצבך הכלכלי ויעדיך

מתווך משכנתאות או בנקאי משכנתאות טוב אמור להיות מסוגל לעזור לך להתכוון לתוכניות ואופציות שונות, אך שום דבר לא ישמש אותך טוב יותר מאשר לדעת מה עדיפות הלוואת המשכנתא שלך. מכתב זה יכול גם לעזור במציאת מלווה משכנתא שיעבוד איתך ויסייע לך להשיג את השיעור המתאים ביותר לצרכיך. למידע נוסף על משכנתאות והגשת בקשה להלוואה, בקר בדף הבקשה תחת משכנתא ראשונה.

תלוי בסוג הלוואת הבית שאתה לוקח

ייתכן שתצטרך לחפש מלווה שמציע שיעור משכנתא נמוך יותר ממה שאתה משלם עבור הלוואה קונבנציונאלית. חלק מהלווים עשויים להזדקק לקחת משכנתא נפרדת שנועדה לשלם את הלוואות הבית, וחלק מהלווים יוכלו להמיר הלוואת דירה למשכנתא מסורתית לאחר בניית הבית. אתה יכול לבחור בהלוואה ישירה מחוץ לבית כדי לקבל שליטה רבה יותר על המימון הקבוע שלך ברגע שהבית שלך מוכן למגורים, או שתוכל לברר לגבי המלווים המציעים ריבית נמוכה על הלוואות FHA בשנים הראשונות. של הפרויקט, עם שיעור גבוה יותר לאחר מכן. אם המלווה שלך מתכונן להעניק לך הלוואת FCA או הלוואה במסגרת תוכנית הסיוע לאנרגיה ביתית של מינהל השיכון הפדרלי, ייתכן שיעורי הריבית בהלוואה שלך יהיו מדורגים, מה שעלול לגרום להפרש בריבית בין ההלוואה למשכנתא.

אם יש לך את האמצעים הכספיים לשמור על הבית הנוכחי שלך ולקנות שנייה

תוכל לשקול לקבל משכנתא מאוחדת לביתך הראשון. משכנתא מאוחדת משלבת בין שתי ההלוואות, הנוכחי והבית החדש, ולוקחת בחשבון שהמשכנתא הקיימת שלכם לא תחשב אליכם אם לא תשלמו במלואה לפני סגירת הנכס החדש שלכם.

יתכן שתוכל לברוח מתשלום דמי ביטוח משכנתא לתקופת ההלוואה

כפי שעושה PMI. תוכניות מימון מחדש מיוחדות מאפשרות לך למחזר מחדש בתנאים טובים יותר אם יש לך משכנתא FHA או VA. תשכחו מהתשלומים החודשיים על המשכנתא הנוכחית ומהריבית על המשכנתא החדשה, ואולי אפילו לא תצטרכו לשלם עליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *