Market Insider הוא צובר חדשות עסקיות עבור קמעונאים ומשקיעים, שהציע מספר רעיונות מעניינים לעתיד הקמעונאות באמזון, פלטפורמת המסחר האלקטרוני הגדולה בעולם. גיליתי את זה במקרה וזה מצא את דרכו לבלוג שלי, ואני רוצה שתדע כיצד תוכל להפוך למוכר באמזון באמצעות מילוי על ידי אמזון (FBA). כל אחד יכול להירשם לסכום כסף קטן מאוד דרך חשבון אמזון שלו, אבל הוא שולח בהשוואה למה שאחרת היית צריך לשלם. F BA יכולה לספק לאמזון את כל המשלוחים (כולל החזרים והחזרים) עבור מוצרים המאוחסנים במחסניה. לאחר שתאושר לחשבון ספק של אמזון, תוכל להתחיל למכור באמזון, אך אם עדיין לא עשית זאת, נעשה התקדמות מסוימת. הם ישתמשו בהגרלות מוצרים בחינם ויפעלו בקמפיינים לשליטה במכשירים הנמכרים בפלטפורמת אמזון. לאחר מכן, אתה זכאי לסכום כסף קטן ואז, לאחר מספר חודשים, לאחר שקיבלת את ההיתר ותוכל למכור אותו באמזון,

אחד הנוהגים העסקיים של אמזון המעודדים זיוף

הוא כי אמזון. חשבונות ספקים משתמשים כברירת מחדל במניות מעורבות. אמזון אומרת שאם יש רק מוכר אחד של פריט והם ימכרו גרסה שהוחזרה או פגומה של הפריט, הם יתייחסו לנתונים המצטברים כפי שהם מטופלים, ולכן מותר לעובדי אמזון לבדוק אותם.

לאמזון יש תרשימים ומחשבוני FBA שיכולים לעזור לך לקבוע אם פריט רווחי מספיק למכור ב- F BA ובאיזו שיטה עליך להשתמש

הערה: למידע נוסף על כמה מוציאים מוכרי המותג הפרטי של אמזון כדי להתחיל וכמה זמן לוקח להיות רווחיים, קרא את הדוח של מדינת אמזון מוכרים 2021. כדאי לקרוא עמוד זה אם ברצונך להרוויח כסף ב- KDP של אמזון ולהרוויח 1,000,000 $ על ידי מכירת ספרים אלקטרוניים, טקטיקות, מחקרי מקרה וכו '. —- אמזון מציעה אפשרויות על ידי חלוקת סדרת המדדים FTSE MIB ב- מספר גדל והולך של חברות בארצות הברית, אירופה, אסיה והמזרח התיכון. חישוב ההפרש בין מחיר המניה של פורד חלקי מחיר המניות של GM באמצעות תרשים זה ואסטרטגיית אופציה זו של אמזון.
לעוד פרטים אודות קורס אמזון למתחילים ולימודי מסחר באמזון כדאי לבדוק כאן: rpgeschool.co.il

מודל זה מחייב את המוכרים לקנות פריטים במחיר נמוך יותר באמזון ולמכור אותם באיביי במחיר גבוה יותר. זה שונה עם ארביטראז 'מקוון, כלומר רכישת מוצרים שנקנו מאמזון או מקמעונאים מקוונים אחרים.

אם החברה מרוויחה 15-20%, המוצר יימכר במחיר נמוך יותר מכל הצעה דומה אחרת באמזון. זה עשוי לסבול מכירות, אבל בינתיים אמזון היא שוק גדול יותר, וזה שוק ענק.

בנפרד

קמעונאים יכולים לצפות להרוויח כמה מאות עד כמה אלפים בחודש כאשר הם מוכרים מוצרים שיועברו לאמזון. זה מיותר לבחון איך אתה מרוויח יותר מהשכר הממוצע במשרה מלאה. בקיצור, עבור חלק מהקמעונאים, שוק האמזונס עשוי להועיל לאסטרטגיה הקמעונאית שלהם, אך עבור אחרים זה לא יעבוד מההתחלה. לאמזון יש אפשרויות רבות למי שלא רוצה למכור את המוצרים שלו באתר, במיוחד לאלה שבוחרים שלא למכור אותם באתר. השיעורים האחרונים על אופן הפעולה של התנהגות זו ניתנים על ידי ג'רט רוונהורסט (רק כמה מהם) והערך האחרון שלו בבלוג. בו הוא מנסה להוכיח כי מסחר בנכסים מרביים, יחד עם נוהלי השקעות, משתלם ומנצל את שוק אמזון.

מוכרי מסחר אלקטרוני גדולים אחרים משתמשים באמזון

כדי למכור את המוצרים שלהם ולמכור אותם באתרים משלהם, אך ישנם מוכרים של אמזון (אמזון עצמה) שממלאים גם את הזמנות הלקוחות שלהם. השוק כולל חברות צד ג ' יכולים לעבוד עם אמזון, לרשום ולמכור שם מוצרים תוך שימוש באמזון כמקור להגשמת הזמנות לקוחותיהם. האם אי פעם זכית ברכישה – בקופסה ממקרה שניתחת כי היה לך המוצר הזול ביותר?

אם אינך בטוח מה הכי מתאים לך, בדוק אם אתה מוכר באמזון או מוכר באמזון. מוכרים שלא זוכים לקנות – הקופסאות ממוקמות בעמוד שנקרא "אפשרויות בחירת קנייה נוספות", רשימה שמתארת אמזון. כדירוג של מחירים ומשלוחים.

נהוג לומר כי אמזון מומלץ לגלול ברשימת רבי המכר כדי למצוא מוצרים פוטנציאליים למחקר. לג'ונגל סקאוט יש מדריך נהדר למכירת ארביטראז 'קמעונאי המתאר בצורה נהדרת פרט כיצד להתחיל למצוא מוצרים מעולים למכור באמזון.

סינק אמזון

היא אחת מפלטפורמות המכירות הגלובליות המהימנות ביותר, קל מאוד למכור בשווקים שונים. בדומה לאמזון, eBay היא מקום אחר להרוויח כסף למכור כמעט כל דבר שאתה יכול. עסק זה מטשטש את הגבול בין השקעה להימורים ויכול להיות משתלם לנגד עיניך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *