גיליתי מעניין לאחרונה בביקור במערכת סינון המים TAMI 4 בבית בסן פרנסיסקו. במחקר שלי באינטרנט מצאתי שלרוב קיימת רשימת המתנה לאומית להשתלות וכי יותר מ- 80% מהאנשים מחכים לכליה חדשה. בהתבסס על כמעט כל משאב שתמצאו, הוא מבוסס על משרד הבריאות האמריקני ושירותי אנוש (HHS) – לצערי, מערבולת לא הצליחה לספק שירות אחריות השבוע ולא הייתה מחזירה לי את השירות הקודם לאחר. טכנאי שירות מורשה. כפי שציין טכנאי הציוד הקבוע שלי, הוא הפנה אותי ישירות למערבולת. זהו המקרר הרביעי בשבוע האחרון, אז אני קצת חושש מאיכות מערכת סינון המים.

זה לקח כמעט שבוע ושיחת טלפון ל- GM ג'ייסון

כדי לתקן את מרכך המים, והצוות נזקק ליום שלם כדי להסיר את הקומקום הישן ולהתקין אחד חדש, כמו גם את מערכת סינון המים החדשה. העבודות בוצעו על ידי שני טכנאים מצטיינים והם הקפידו מאוד להראות כי הציוד ישתלב בצורה הרמונית עם החלק החיצוני של ביתנו. אנו מאמינים שרוב החששות הללו רלוונטיים לאנשים החיים במדינות מערביות המשתמשים במערכות אוסמוזה לביתם. ישנם הבדלים רבים בציפיות מיחידה באזור או מדינה מסוימת.

אם יש לך נזילה במערכת המים שלך

עדיף לזהות מאיפה המים ולדאוג לאיכות מי השתייה שלך לפני שהם משתנים בגלל שינויים סביבתיים בלתי צפויים. אם אתה לא בטוח, צוות טכנאים מנוסה יכול לעזור לך לאבחן את הבעיה בצורה מדויקת ולהבטיח שתיקון המערכת שלך ואתה מרגיש בנוח איתה. אם מים דולפים במקום אחר מלבד מגש הטפטוף, טוב לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו שיעזור לכם לתקן את הנזילה.
לעוד פרטים על הזמנת טכנאי למערכת סינון מים ביתית תמי 4 ותמי 4 הזמנת טכנאי יש לבקר באתר aquatal.co.il

רוב והצוות שלו מתקנים עבודות ביוב ישנות

מחליפים את בולמי הזעזועים ומוודאים שהמערכת כולה עובדת בצורה מושלמת. בכנות, חימום הבית הוא מסובך, אבל רוב בקיא מאוד ויכול לפתור כל בעיה. מאט מומחה בתרמוסטטים של WIFI ובריסון היא המיטה הטובה ביותר להתקנת תנורים.

אנו מקבלים שירות אדיב ויעיל ולא משנה באיזה רכב אתה נוהג, ואנו שמחים מאוד שברקטן השלימה היום את תחזוקתו השנתית של המתקן.

בפעם השנייה, כשהמזגן במטבח דולף, האשמתי אותו בצנרת הדולפת וחשבתי שזה פיתרון. תמיד חשבתי שתפקוד הבטיחות של המכשיר שאמור לכבות את המיזוג אם המתקנים הסניטריים מאובטחים שוב עובד, אבל זה מעולם לא עבד והצינור לא נסתם.

טכנאי שירות השוד הסביר את הבעיה בפירוט והציע לי אפשרויות לפתור את הבעיה. טיילור שלמות עזר מאוד כאשר לקחתי את משאבת החום למשרד כדי לאסוף מידע ועצות כיצד להתמודד איתה באופן זמני ולהכין את המשאבה לתיקון יעיל למחרת.

ברנדון המליץ על המסנן Trane Clean Effects

למרות שיש לו אלרגיות, אבל זה שווה את הכסף הנוסף. מתקן המים מצויד במסנן השומר על טריות המקרר והוא עולה הרבה פחות מבקבוק מים. אנו זקוקים לבקבוקי מים (יקרים יחסית) מכיוון שעלינו לשלם תשלום חודשי למוכר על מנת להביא אותם לביתנו. הסופרמרקט שלנו מציע מגוון רחב של מים נקיים ובריאים, כמו מים מינרליים אורגניים, אורגניים ואורגניים.

אנו נמשכים לבארות באזורים הרריים ונחשפים לאותה זיהום כמו האקוויפרים, לכן עלינו להיזהר במה שאנו מציירים.

שירותי מים ואיכות הסביבה מנהלים ומפעילים את כל מחוזות השירות במחוז

כולל מתקני מים, ביוב, מי גשמים וטיפול בשפכים. אנו עורכים ביקורים באתר, ביקורים במפעלים ואירועי מידע ציבורי, עונים על שאלות טכניות, תורמים לפרויקטים של ביוב וסערה, חוקרים בעיות מים ושיטפונות במים, מתאמים תגובות, מסבירים את ההשפעה הסביבתית של מתקני טיפול במים על המגזר הציבורי והפרטי ומתנהלים מחקר וניתוח סוגיות סביבתיות.

אנו מספקים תוכנית חינוך מוסמכת למים עיליים באמצעות CEUS, ומעבר לאמצע דורש ביצועי עבודה מספקים. בדרך כלל אנו משתמשים במערכת המחשבים המשרדית ומתחילים מערכות מחשוב משלנו, כמו מערכת סינון המים הביתית תמי 4.

ברנדון מאינטגריטי הגיע לבקר סיור

כדי לוודא שאנחנו מבינים איך הכל עובד, כולל התרמוסטט והפילטרים. ברנדון ואינטגריטי גם חזרו כעבור כמה שבועות עם איש שירות אחר שהסביר כי איננו יכולים לעשות דבר בקשר למים החמים המגיעים מהמתקן ואמרו כי המפזר במקרר פגום. המהנדס המליץ למשוך את התקע מכיוון שיש לנו ילדים קטנים וכלב עם חוטים חשופים בבית. ביקשנו ממנו לחזור כדי לתקן בעיה במזגן הדולף שלנו, אך איש לא יכול היה לעזור לנו בבעיה, למרות שהיה לנו אינסטלציה של פריאון ופיצג'רלד לפני חודשיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *