בבלוג זה אענה על כמה שאלות נפוצות על מתזים, האם הם אמינים ובאיזו תדירות הם זקוקים לבדיקת מתזים. יש לשקול שאלות חשובות אלו לפני התקנת מערכת כיבוי אש בביתך. כדי להפעיל את המטפים שלך כראוי, עליך לבצע בדיקות ובדיקות בהתאם ל- NFPA 25, התקן של האגודה הלאומית להגנת האש למערכות הגנה מפני אש מבוסס מים (WPS). בדיקת מערכת המתזים היא אחד הצעדים החשובים ביותר בתחזוקת מערכת המתזים שלכם.
למידע נוסף בנושא של תחזוקת ספרינקלרים נא לבדוק כאן: rrr-fire.co.il

ככל שהביקורת השנתית נרחבת יותר

כך היא תחשוף את המתרחש, וכך גם מערכת ספרינקלרים מכוילת כראוי שאינה מגיבה לגירויים קריטיים כפי שהיא צריכה או לא צריכה. אתה זקוק למערכת ספרינקלרים מכיוון שבדיקות, בדיקות ותחזוקה של פריטים אלה הם אחד הצעדים החשובים ביותר שיש לקחת לאורך זמן. לאחר תחילת עונת המים והמערכת פועלת כראוי, יהיו מקרים בהם יש צורך להתאים אותה או לתקן אותה.

למרות שבדיקות כיבוי אש וממטרות סדירות הן תמיד רעיון טוב להגן על הבניין המסחרי שלך

עליך להיות מודע לכך שחלקן דורשות עבודות תיקון מיידיות על מתזים. למידע נוסף על שירותי תזמון ולמד על העלות והזמינות של שירותי החירום באזורך, כמו גם בארה"ב ובקנדה.

כאשר אתה בוחר חברה לבדיקה ובדיקה של מערכות הספרינקלרים שלך

חפש חברה ששכרה אנשי שירות מאומנים היטב בעלי כישורים מתאימים, אשר עשויים לכלול ניסיון בביצוע בדיקות ספרינקלרים ובדיקותיהם. אם משאבה, פילטר או ראש ספרינקלרים לקויים, צוות תיקון מערכות המתזים שלנו יכול לאבחן ולתקן את הבעיה עבורך. ניתן לתאם תיקון ממטרות דשא עוד היום בטלפון 877 – 944 – 4007 ובקשת הצעת מחיר. הטכנאים שלנו יתחשבו בצרכים הספציפיים שלך, כמו גם בצרכים של הנכס שלך כדי לקבוע את הדרך הטובה ביותר לתחזוקה ותיקון.

תיקוני כיבוי אש וממטרות מסחריים באטלנטה צריכים להתבצע אך ורק על ידי החברה האחראית על התקנת מערכת המתזים שלך, ולא על ידי צד שלישי.

הודות לטיפול המצוין בדשא

אנו מסייעים גם לבעלי בתים ובעלי עסקים לתקן ספרינקלרים, כולל פיצוץ בסתיו. נשמח לחלוק את יעילות המים שלך, לאבחן ולעבד תיקונים במערכות ספרינקלרים ולעזור לך למודרן מערכות השקיה. אם אתה זקוק לעזרה במציאת החלקים המתאימים לתיקון מערכות המתזים שלך, תוכל להתקשר אלינו או לשלוח דואר אלקטרוני או להתקשר אלינו ישירות. איכות השירות שאתה מקבל בחיוך שווה להתקשר אלינו בכדי לקבל תיקון חצץ ולהתחיל את החורף.

קבל הגנה מפני כיבוי אש כאשר אתה זקוק לה ביותר על ידי התקשרות אלינו להשיג מטף כיבוי או תיקון של מערכת אזעקת האש לביתך או לעסק שלך.

אם מתפרצת שריפה במערכת שלך

שם מופעלים ראשי המתזים, תזדקק לבדיקה ותחזוקה. הבדיקה כוללת את המכשירים השונים המשמשים במערכת המתזים והטכנאי יבצע בדיקה פיזית של כל החלקים. יזם המוסמך לבדיקת מערכות השקיה צריך לבדוק את המערכת כדי לוודא שהכל תקין. לאחר סיום שבע הדקות, כבה את ממטרות הדשא למשך מספר דקות לפחות.

יש לבצע בדיקה מלאה של ספרינקלרים מדי שנה

ואם בבניין שלך יש שסתומי בקרה אלקטרוניים, עליהם גם להיבדק. אם אתה זקוק לעזרה בבדיקת הבקרות והשסתומים במערכת המתזים של הבניין, אתה יכול לבקש בדיקה ממפקח שהוכשר בבדיקות חשמל, מכניות, סניטריות וחשמל (E & E). הפקח יכול לבדוק במערכת האש והמתזים אם יש גורמים אחרים שעשויים להשפיע על ביצועי ראשי המתזים.

בדיקות ותחזוקת מערכות כיבוי וממטרה יכולות לסייע לך במניעת נזקים משמעותיים ברכוש ופגיעה קשה בכך שהם מוודאים שהמערכות במקום פועלות כראוי

משרד הבריאות והשירותים האנושיים בארה"ב (HHS) דורש ממך לבצע בדיקה פנימית של המתזים והצינורות שלך. חשוב שתעדדו במדויק את התחזוקה והתיקון של כל הציוד בבניין שלכם, כמו גם את הבטיחות והאמינות של כל מכשיר ומכשיר, למשך שנה לפחות.

אם אתם מחפשים תיקונים לכיבוי אש וממטרות באטלנטה ורוצים לשפר את התחזוקה השוטפת שלכם

הנה מה שאתם צריכים לעשות. תחזוקה שוטפת של מערכות ההשקיה חוסכת לכם תיקונים גדולים הנובעים ממערכות מוזנחות. ספרינקלרים יכולים לחסוך הרבה זמן בנוף שלך, וזה יכול לעזור מאוד לשמור על המערכת שלך פועלת בצורה חלקה במשך שנים.

עבור מערכות הגנה מפני אש על בסיס מים, מערכת המתזים שלך צריכה לקבל את אמצעי התחזוקה הבאים. דרישות אלה משתנות אך בדרך כלל כרוכות בבדיקות לפחות פעם בשנה ולעיתים יותר מפעם אחת בשנתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *