קרדיט תמונה FREEPIK

רמקולים מוגברים הופכים יותר ויותר פופולריים בשוק. הם מספקים איכות צליל טובה יותר מרמקולים פסיביים, אך הם יותר יקרים לשימוש.

רמקולים מוגברים הם סוג חדש של רמקולים אשר מיועדים לשימוש ביישומים שונים כגון, מוזיקה, ספורט ובידור. הרמקול הוא מכשיר המגביר את גלי הקול ומעביר אותם לאוזני המאזין. על מנת להגביר את גלי הקול, רמקול זקוק למערכת הגברה כלשהי. מערכת ההגברה יכולה להיות מובנית ברמקול עצמו או שהיא יכולה להיות חיצונית לו.  ברמקול מוגבר לעומת רמקול רגיל מערכת ההגברה של הרמקול נמצאת בתוך הרמקול עצמו לעומת רמקול רגיל שצריך לחבר אותו למגבר.

ניתן להשתמש ברמקולים מוגברים במגוון אירועים ומקומות כגון: אולמות קולנוע, חדרי ישיבות, אולמות אירועים, אצטדיונים ועוד. הרמקול המוגבר הוא מוצר המשלב הן את המאפיינים האקוסטיים והן החשמליים של מגבר ורמקול. זה יכול לייצר רמות הספק גבוהות יותר מרמקולים מסורתיים.

רמקולים פסיביים הם בחירה טובה עבור חדרים קטנים ועבור חללים קטנים. הם נוחים מאוד וניתן להשתמש בהם במשרד או בחדר השינה. אך אם אתם מתעניינים ברמקולים מקצועיים למקומות גדולים יותר לרמקולים אקטיביים יש איכות צליל הרבה יותר טובה, אבל הם יקרים יותר מאלה פסיביים.

איך בוחרים רמקול מוגבר?

הרמקול הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר באירוע או במקום שבו מתקהלים הרבה אנשים. אם אתם עובדים כתקליטנים או בתחום המוזיקה מומלץ שתציידו את עצמכם עם רמקולים מוגברים איכותיים מחנות ציוד הגברה טובה ואמינה.

זה יכול להיות די קשה למצוא רמקולים שמתאימים לכם מכיוון שיש הרבה גורמים שונים שיש לקחת בחשבון בעת ​​רכישת רמקול. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לבחור בין דגמים שונים על מנת לקבל מושג מה אתם רוצים. לאחר מכן תוכל להחליט איזה דגם מתאים לכם  ולהשוות מחירים עם מותגים שונים.

כמה עולים רמקולים מוגברים?

 

מחירים של רמקולים מוגברים אינו קבוע והוא עשוי להשתנות בהתאם לגורמים מסוימים כגון:

מותג – כיום קיימים לא מעט רמקולים של חברות שונות בתעשייה. בחירת רמקול ממותג ידוע תקפיץ את מחיר הרמקול

חנות ציוד הגברה – החנויות השונות עשויות לקבוע את המחירים והמבצעים בעצמם. לכן לפני שאתם רוכשים רמקול מוגבר וודאו כי אתם עורכים השוואת מחירים בין החנויות השונות. אם זאת, אל תתפשרו על החנות עצמה. מאחר ותאלצו להיפרד מסכום כסף משמעותי וודאו כי אתם רוכשים רמקול מחנות אמינה וידועה בתחומה.

 

נכתב בחסות שרון רייכטר ציוד הגברה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *